Everyday Minerals

Har länge funderat på att testa mineralsmink. Tycker att det verkar så bra för huden och så. Har ju fått testa nån gång och det känns ju inte ens att man har det på sig, det gillade jag. Det såg liksom inte sminkat ut heller utan man såg bara ut som att man hade fin hy tyckte jag.
Ramlade in på Everyday Minerals sida och upptäckte att de har ett "prova-på" kit där man bara betalar frakten och får 3 burkar med foundation, 1 concealer och 1 rouge/ögonskugga. Tyckte att det lät värt det så har beställt ett sånt kit. Får man prova sig fram om man gillar det och vilken färg man ska ha också så kan man beställa en större burk sen..
Tog nämligen 3 olika färger på foundationen för jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha.

Det här blir spännande!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0