En hemsk dag på många sätt..

Dagen har varit hemsk på många sätt.
Idag tog också min semester slut.
Så jag har jobbat mitt första kvällspass denna vecka.
Trots att jag i princip ingenting haft att göra så har faktiskt dagen runnit i väg väldigt snabbt, och tur är väl det.
Jag har haft megaont i magen ända sen imorse och det verkar inte vilja gå över. Magen känns typ som en ballong. Ajaj!
Inte roligt alls...
Hoppas det känns bättre imorgon..

Nu har jag fått snylta på J´s internet för jag har fortfarande inte fått igång mitt.
Ringde idag till UmeEnergi som sa att det fungerade korrekt från dom och att jag skulle ringa T3. När jag väl kommer fram till T3 efter 15 minuter i kö så säger dom att dom måste kolla med UmeEnergi för dom kan inte se något fel.
Dessutom blev jag dumförklarad flera gånger när han frågade om jag verkligen hade sladden i och om jag var säker på att jag lagt in ip-inställningarna rätt. Vad tror han att jag är, en dum blondin? ;) Hatar sånt där!

Nej, om man skulle ta och försöka bege sig till sängen kanske. Ska upp tidigt imorgon för hagen ska ju mockas ur. Sen på kvällen kommer mamma och jag ska ha Margit. På onsdag ska vi måla mitt sovrum, och på torsdag kommer S.
Fullspäckad vecka med andra ord, den kommer nog att gå fort!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0