Återigen joggingtur i spöregn

Har varit ute i spöregnet med Krajna och sprungit igen.
Denna gång var det inget intervall-pass enligt "schemat" utan ett fritt pass som I Form kallar "annan träning".
Eftersom det kändes alldeles för tråkigt för att vara ute på powerwalk i spöregn så bestämde jag mig för att springa i stället och testa mina gränser lite.
Så jag gick först dit jag brukar gå och sen joggade jag.
Och jag orkade så mycket längre än jag trodde! Ca 2,3 km sprang jag eller räknat i tid 15,3 minuter.
Att jag dessutom hade kunnat tvinga mig själv en liten bit till gjorde att det kändes så himla superduperbra!!
Detta är det längsta jag lyckats springa någonsin, så jag är så himla nöjd att det går framåt.

Var totalt ute i 39 minuter och det blev ca 4 km.

Nu ska jag mumsa i mig äpple och vindruvor och dricka lite vatten innan jag slänger mig i duschen.

Kommentarer
Jennifer

Då har du ganska mycket bättre kondis än mig :P

Datum: 2009-07-27 Tidpunkt: 20:15:20
Blogg/URL: http://jennifersumar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0