Trött morgon.

Ursch vad trött jag var imorse, kanske inte konstigt eftersom man inte kom i säng förrän 06.30 igår och bara sov till i kring 11.
Var skönt att komma hem ändå, även om jag gärna varit kvar hos Paps. Låg på soffan hela kvällen och bara latade oss, det var verkligen nice.
Idag har jag då släppt ut pållarna och Dusty har blivit skodd. Och det kändes så bra för han var inte alls lika jobbig som förra gången, ännu ett tecken på att han inte har ont! Super!
Riktigt kallt imorse också, tur jag satte igång motorvärmaren igår.
Nu är det -11 här i stan men det var nog kallare ute i stallet.

Nej nu ska jag nog bara dega idag, är ju inte så många lediga dagar kvar så. Elsk han är duktig mitt hjärta och jobbar, trots att han kände sig krasslig igår!

Kommentarer
Bokmalen

Jag tycker det känns skönt att ha några dagar till ledigt iom att vi mest varit sjuka hela tiden! Hoppas, hoppas att vi får vara friska nu... Kramen, Maria

Datum: 2009-01-02 Tidpunkt: 11:55:31
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0