Träningsvärken allan!

Ursch vad hemsk min träningsvärk är nu. Jag kan typ inte sätta mig ner på toan utan jag måste dunsa ner. Och det gör svinont att gå i trappor! Helt galet! Ändå stretchade jag både igår och idag.
Undrar hur det kommer att kännas imorgon. Lär inte vara skönt.
Har typ träningsvärk i hela kroppen nästan, både bröst och biceps med. Lite i rygg också. Så går det när man inte kört pump sen innan jul.
Men nu så, på fredag blir det kombinerat pump+spinning pass. Hoppas jag har mindre ont då.
Har uteslutit att träna imorgon, dels för träningsvärken, men också för att dom ska stänga av vattnet här imorgon och jag vägrar att duscha på Iksu.
Så imorrn blir vilodag, det lär ju behövas ändå så!!
Men jag känner mig som en gammal gumma just nu :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0