Träningskläder

Ellos hade rea på träningskläder samt erbjudande om 30% rabatt och ett handduksset. Så det slog vi till på.
Elsk inhandlade ett par Puma träningsbyxor, det kan han behöva för han har bara ett par så man får ju tvätta dom som en tok.
Och jag köpte ett Puma linne med brottarrygg, samt "tights" eller vad man nu kallar dom för. Såna tighta som slutar nedanför knät. Gillar såna! Var rea på alltihopa, mina byxor kostade bara 49! Ganska nice, jag menar skitsamma att det inte är något märke på dom, till det priset hade man ju kunnat köpa flera stycken egentligen.

Också fick Elsk sin efterlängtade slips, men den ska han inte träna i ;)

Kommentarer
Mamma...

Vilken tur att du lade till "inte träna i" jag började smått undra vilken sport han gett sig in på hihihi

Syns i morrn då Gumman, hälsa Elsk ;-)

Datum: 2009-01-15 Tidpunkt: 11:57:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0