Tisdag morgon

Jaha, så var det tisdag morgon. 3 jobbarkvällar kvar.
Uppe med tuppen idag. Trött. Men har mig själv att skylla, fastnade i boken igår, jag som bara skulle läsa en liten stund!
Vad bjuder dagen på då?
Jo jag ska försöka hinna städa och dammsuga, så får Elsk torka golven (om jag nu inte skulle hinna det på nått mirakulöst sätt). Sen ska jag handla, måste nog skriva handlingslapp.
Och kanske hinner jag ta en liten nap också så jag inte blir så himla trött?

En lustig grej iaf, D hade hittat räkningen. Fick dock inte veta om den stod i mitt namn eller ej men om den gjorde det så förstår jag inte varför inte eftersändningen skickat den till mig? Ska iaf gå in och ändra adressen så nästa kommer till mig också, vill inte att dom ska dyka upp där i mitt namn. Kan bli så fel..

Har plockat i och ur diskmaskinen och kört igång den. Sitter här med en kopp the nu. Mums!
Men ska ta och gå och plocka lite innan jag ska åka och handla iaf..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0