Tack Mamma!

Min mamma har gjort mig sällskap till stallet idag och pussat på Dust. Och mockat! Det var mysigt att slippa åka själv!
När vi kom hem så färgade mamma utväxten åt mig så nu sitter jag och väntar på att håret ska torka. Himla skönt att ha det gjort! Tack Mamma!!

Funderar på vad vi ska äta till middag, tyvärr så kommer jag inte på något och grabbarna var ju inte mycket till hjälp heller. Suck.
Vill åka in till stan och äntligen köpa en kalender. Men bilen är kall och jag sitter i pyjamasbyxor så det kändes väldigt jobbigt faktiskt.
Kanske imorgon? Vi får se...

Kommentarer
Bokmalen

Vi ska äta lax ikväll. Ugnsstekt med pressad potatis och Aijvar relish-sås till. Man tar Ajvar + creme fraishe + salt å peppar = klart..

Middagstips från oss.

Kramen

Datum: 2009-01-17 Tidpunkt: 15:20:03
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Arandur

Hoppas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Datum: 2009-01-17 Tidpunkt: 15:22:36
Blogg/URL: http://arandur.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0