Stella & Sebastian av Jenny Leeb

Denna bok har jag läst förut, men eftersom jag inte har några outlästa böcker så blev det denna igen.
Gillar den faktiskt, den är lite härlig.



Såhär står det på adlibris.com:

  Stella och Sebastian har varit ett par i åratal. De är det perfekta paret, som gjorda för varandra. Tror de i alla fall. När det blir tal som husköp och förlovning börjar Sebastian komma med en massa skumma bortförklaringar. Och mitt i allt trampar Stella snett på skivbolaget där hon jobbar. På en fest "råkar" hon vara otrogen med en artist som hon har hand om... Hoppsan - både privat och professionellt.

Stella flyttar ut och återupptar livet som singel i storstan. Hon hänger med sina vänner på barerna runt Stureplan i Stockholm och fortsätter sin tacksamt okomplicerade romans. Trots snedsteget är hon och Sebastian dessutom fortfarande bästa vänner. Baksmällorna är många, men Stella njuter av la dolce vita.

Men så händer det oundvikliga: Sebastian träffar Anna och känner sig redo att inleda en seriös relation. Stella reagerar inte riktigt som Sebastian hade trott. Och för den delen reagerar Stella inte riktigt som hon själv hade trott heller...


Kommentarer
linneasundberg

titta gärna in på mina bilder -> http://linneaasundberg.blogg.se/category/foton.html :)

Datum: 2009-01-05 Tidpunkt: 18:51:59
Blogg/URL: http://linneaasundberg.blogg.se/
sandrahedman

sv: Ja det känns som att det blir knepigt minst sagt! Just det att man inte har någon aning om vilka tränare, vetrinärer, hovisar osv som finns och vad de har för rykte lär bli knas.

Haha, jag två blev det ;)



Boken verkar bra! Jag har dock aldrig tiden att läsa längre känns det som.

Datum: 2009-01-05 Tidpunkt: 21:49:07
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0