Städat

Nu har jag varit duktig. Efter min "lilla nap" på sisådär 1 timme och 20 minuter (fast jag sov ju inte hela tiden) så har jag dammsugit hela lägenheten och torkat golv. Samt plockat undan massa!
Så nu känns det så rent och fräscht här, I like!
Fick inviga min nya rosa mopp också och den var mkt mkt bättre än den förra jag hade.
Också bytte jag ut kissarnas kristallsand mot den sand vi hade i andra lådan, så nu luktar det bättre också. Den fungerar ju bra en stund men efter ett tag tycker jag det luktar kiss hela tiden också gillar inte katterna den så mycket. Så nu ska vi köra med den som mamma har istället.
Jag har ont i magen och känner mig ganska trött och skum men man överlever nog det också.
Har skrivit lapp åt Elsk så han vet vad han ska laga för mat ikväll också :) Min söta underbara!

Gav kisse medicinen genom en spruta i dag, jag krossade den och blandade i lite vatten. Hon verkar tycka bättre om det även om hon inte är så himla glad på mig. Hoppas det fungerar bättre, jag vill inte att hon ska hata oss och det är inget roligt att försöka tvinga i henne en tablett hon inte vill ha.
Nu har jag också sprayat Feliway sprayen i alla rum, på soffan och i sängarna. Så får vi se om det ger någon effekt. Ska vänta ett par dagar och sen prova att släppa in henne i sovrummet.
Det stod också att man kunde spraya den där man inte ville att dom skulle klösa så jag har sprayat på kanterna av soffan där framförallt Vicky har klöst massa. Hoppas det fungerar också!
Ska slappa lite en stund och sen fara till jobbet. Kan behöva lite flex faktiskt.

Kommentarer
Sofie

Vad duktig du har varit! Har superont i mitt knä nu efter träningen idag, bajsskit också! Blir ingen kondis för mig imorgon bara rygg och axlar.

Kanske ses på iksu imorgon, har föreläsningar där imorgon från 8 till 15 och lunch mellan 12 och 13.15 kommer bli en lång dag!

Datum: 2009-01-27 Tidpunkt: 23:10:56
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
sandrahedman

sv: Nu är imorgon! ;-)

Datum: 2009-01-28 Tidpunkt: 22:39:29
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0