Sovit gott?

Ja, den frågan fick jag många gånger idag ;)
För jag har faktiskt, tro det eller ej, försovit mig! Har aldrig hänt förut vad jag kan minnas. Inte till jobb iallafall. Helt sjukt!
Trodde Elsk ljög för mig när han sa att jag försovit mig men strax efteråt ringde chefen så jag förstod ju att det var sant.
Lite speed hade jag dock, vaknade 07:05 och stämplade in 07:28. YEY!
Så det blev ju en väldigt kort dag idag eftersom jag var tvungen att flexa ut 13.30 för att hinna med Zelda till veterinären. Så nu ligger hon där och sover, får se om han hittar nått!
For och lämnade in mina Uggs hos skomakaren också, 560 kostar det men det är fortfarande värt det eftersom dom kostade 2200 nya och Pappa betalade "bara" 700 för dom. Så blir ju billigare iallafall!
Åkte på OK och hämtade ut mitt paket med träningskläder. Jag chansade på ett par byxor på rea, 49kr! Tänkte dom kanske skulle vara förstora, men det går, fast jag inser ju att jag inte ska köpa den storleken nått mer :D Det är en nice upptäckt iaf! Linnet passade perfekt iaf, får hoppas att Elsk´s saker också passar.
Lämnade in returen också, den där tröjan dom skickat som jag inte beställt. Får hoppas byxorna jag eg. beställde kommer snart.
Hoppas jag hinner till träningen ikväll, skulle hämta Zelda 17.30-18.00 nånstans och träningen börjar 18.00!

Sitter nu och väntar på att S ska komma :D

Kommentarer
vansinnet

Oj, jag hatar att försova mig. Tur att det inte händer så ofta. Men det lär ju ska göra det sen när man ska börja jobba igen efter att ha varit ledig i typ två år.



Förresten, har du kollat in min nya blogg? Glöm inte att prenumerera.

Datum: 2009-01-20 Tidpunkt: 15:19:48
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0