Skön pyjamaskväll

aah, nu sitter jag här i min nya sköna pyjamas. Jag älskar min pyjamas ♥ Jag brukar bo i min pyjamas på helgen, tar bara på mig stallkläderna när jag åker till stallet annars går jag i pyjamas hela dagen. Det är sååå skönt att fluffa på i den och duntofflor!
Knäppte lite kort på söta kissarna också, ska lägga upp dom sen, typ imorrn.

Har bestämt att vi ska sluta ge Zelda medicinen. Hon får, vad vi tror är en biverkning från den, världens slem-dregel. Ser ut som genomskinligt snor som bara droppar ur munnen på henne, hur mkt som helst, direkt efter att hon fått medicinen. Hon gillar det inte. Och så ska hon inte behöva ha det, då har jag hellre sovrumsdörren stängd faktiskt, för det känns inte rätt att hon ska behöva genomgå något som hon absolut inte gillar.
Dessutom har hon blivit väldigt förändrad, jag får nästan inte ta i henne, hon skyggar hela tiden. Tror väl att hon ska få medicin. Så vill jag inte ha det resten av hennes liv.
Så vi fortsätter med sprayen och ska köpa "dosan" också och sätter stort hopp till den i stället.

Kollar lite på Let´s dance, men tror att jag ska lägga mig och läsa min bok nu, har tänt lite ljus också, så mysigt!!

Kommentarer
britten...

jag fick en helt underbar svart äkta siden pyjams i julklapp för ett par år sedan av älskling ...mmmmbor i den..ha en fin kväll

Datum: 2009-01-30 Tidpunkt: 21:21:39
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Monixx

Jag kan kommentera i alla dina andra inlägg men inte i just det inlägget

rekommenderade bloggar. så jag får ta det gär.



Där har jag heller aldrig sett min blogg, men vad ballt att din hamnade där. :-)

Vore roligt om man kunde gått ut och sett ALLA ställen där minsta lilla 'reklam' eller minsta lilla länk ligger till ens blogg.

Det hade vart kul.

Datum: 2009-01-31 Tidpunkt: 14:16:36
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0