Receptböcker

Fick mina receptböcker idag, som jag önskade mig av tomten men som han glömde bort ;)
Verkar vara ganska smarriga recept i dom, så det känns kalas.
Känner att jag fastnat lite och ofta äter samma, samma, samma. När det är gott gör det väl inte så mycket men efter ett tag vill man ju ha liiiite variation iallafall.
Så nu har jag massa nya recept att prova. Kalas!!
Kanske kan få Elsk att äta lite också, så behöver jag inte laga två rätter dessutom. :D Vore kung!
Vet inte varför jag kallade dem för receptböcker, det borde ju heta kokbok. Men min hjärna såhär på kvällskvisten kände att det mer var en receptbok, eftersom det ju inte är en traditionell kokbok direkt :P

Kommentarer
sandra

tack gumman de orden behövde jag =) .. Hoppas ni får en trevlig helg med. kramar

Datum: 2009-01-16 Tidpunkt: 01:48:45
Blogg/URL: http://livfebroken.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0