Primal fear of the dark

Just hemkommen från O´learys. De kör ju onsdagsklubb, "Primal fear of the dark", med hårdrock bla. Skoj!
D bjöd dit oss, så vi fick sitta uppe i DJ båset med honom. Nice! Man såg väldans bra över dansgolvet där, det var lite intressant. Också stupade en karl rakt framför mina fötter när han skulle prata med D! Haha.
Och en försökte nog bjuda upp mig men jag fattade ingenting och sa bara hej. Sen tittade jag på Elsk och då gick han, haha. Han kom bara fram och sträckte ut handen mot mig? Knasboll.
Det var faktiskt ganska mkt folk också, roligt! Hade varit skoj att gå ut "på riktigt" om man varit ledig imorrn, jag älskar ju såndär musik!

Dagen har trots allt gått ganska fort, jag har fått göra lite av varje och det var roligt. Fick "gästspela" lite på två linjer också, alltid kul att göra nått "nytt".
Sen flexade jag ut vid 22.30 för att åka till Olles då. Var kul att se D "in action" också, han är duktig!

Men nu ska jag snart hoppa i säng. Sovmorgon imorrn! ÄNTLIGEN! Och dessutom sista arbetsdagen. Så himla härligt. Ska vakna i tid till träningen bara, annars har jag inget inplanerat. Jo, handla mat till middagen bara, går nog fort. Gör det efter träningen tror jag.. Så jag kan sooova.. :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0