Ont i halsen

Jag har fått ont i halsen. NEEEEJ. Har inte tid, vill ju träna. Jävla hals.
Köpte Kan yang iaf. Får se om det blir nått bättre. Har iaf tagit det + C-vitamin nu. Det SKA hjälpa, så är det bara!
Nu ska jag nog hoppa i säng, upp imorrn och åka till stallet, sen fara och träna, och sen kommer min älskade Paps!
Sen blir det After Work på Costas med tjejjorna från jobbet, ska fira O som är färdig med sina läkar-studier nu! :)
Blir nog en bra dag.. men måste upp rätt tidigt ändå så jag borde masa mig i säng nu.

Kommentarer
paulina

Hejsn hoppas du inte får ont nå länge i halsen...

jag har skaffat en ny blogg så om du vill läsa så vsg.. mammapaulina.babyblogg.se

Datum: 2009-01-30 Tidpunkt: 00:28:00
Blogg/URL: http://mammapaulina.babyblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0