Onsdag

Det var senast idag jag skulle ha haft papprena från Telia enligt den där killen jag pratade med. Så jag får hoppas att dom ligger innanför dörren när jag kommer hem, annars måste jag sätta mig i telefonkö igen.
Zelda kisse är sitt gamla jag nu, all pigghet är tillbaka, skönt.

Gick och la mig rätt tidigt igår, höll precis på att somna när Elsk kom och sen låg jag vaken länge i stället. Tror han somnade före mig, konstigt?

Idag ska jag ta in pållarna direkt efter jobb, sen blir det träning efter middan. Blir nice!

Elsk blev klippt igår också, han är så fin! :)

Nej, man kanske skulle bege sig till jobbet så får man tillbaka lite av den flex man gjorde av med igår!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0