Nu är det 2009

Så var det 2009 då. Känns som att året 2008 gick väldigt fort? Tycker det var nyss vi stod och skålade in det året. Men mycket har ju faktiskt hunnit hända under 2008, så det är kanske därför det gått så fort.
Blev iallafall en väldigt trevlig och rolig fest hemma hos Paps igår, tack för att vi fick ha den hos dig!
Många människor man inte träffat på länge gjorde det ju dessutom extra kul!!

Idag har varit en seeg dag. Har varit jättetrött för jag kom inte i säng förrän efter halv 7 imorse!
Jag och A tog oss iaf en promenad med Krajna, det var mysigt!
Vi fick låna Krajna av pappa också så hon är här hos oss nu, mysiga vovve. Har just varit ut på kvällspinken med henne, som inte blev någon pink.
Ska hoppa i säng nu för jag ska släppa ut hästarna imorgon samt så ska Dusty skos. Tror att Elsk redan hunnit somna!

Kommentarer
vansinnet

Tycker också 2008 gick fort! Kanske känns så för att Nikki föddes och hon har utvecklats så mycket. Tänk att hon snart fyller 1 år!

Datum: 2009-01-02 Tidpunkt: 11:45:03
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Monixx

Håller med dig om att det har gått fort! Helt sanslöst.

God fortsättning önskar jag dig!

Datum: 2009-01-02 Tidpunkt: 13:09:03
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0