Mysig dag med Paps och tjejjorna på After Work

Har haft världens mysigaste dag med min Paps. ♥
For på Ica och handlade grillad kycklingfilé (haha, idag igen!) och potatisgratäng som vi for hem och åt. Sen drack vi lite kaffe och låg i soffan och surrade ett tag innan vi drog iväg till Jula och Systemet. Paps hittade sina tröjjor han ville ha och jag köpte faktiskt en jag också, perfekt när man ska till stallet i vår eller när man ska hjälpa Elsk att skruva osv.  :)
Åkte sen ut till stallet och fixade åt Dust, och sen hem och bytte om så skjutsade Paps mig in till stan innan han åkte hem.

Alla utom O hade redan hunnit äta när jag kom, jag var ju nästan en timme sen men det blev mysigt ändå. Vi åt grekisk buffé på Costas och köpte sen en Latte och kladdchokladkaka.
Sen när alla skulle dra sig hemmåt så sprang vi in på Gina tricot, och mina jeans fanns där som jag suktat efter i flera år, jag är så glad för jag kunde ha en storlek jag inte haft på flera år!!! :D Megasuperlycklig. Hittade en pyjamas på rea också som slank med, så nu har jag äntligen två par pyjamasbyxor :) Går ju omkring i såna jämt.
På tal om pyjamasbyxor så tror jag att jag ska svida om till dom nu!!

Är sjukt trött och har ont i huvudet. Blir nog en tidig kväll.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0