Huvva, så trött..

Ursch vad trött jag är, inte blev jag nå piggare för att jag gick och la mig tidigare. Suck.
Jag har ont i mina vader, stackars mig. Speciellt en vad, tror att jag sträckt mig.
Idag är jag hästledig, så jag borde städa här hemma idag. Också ska jag och A träna. Och kanske ska jag träffa S också, vi får se om hon har tid.
Elsk ska jobba idag, han kände sig piggare nu. Hoppas inte att jag blir sjuk nu i stället, det kändes väldigt jobbigt.
Men nu är det dags att åka till jobb och den här gången ska jag inte glömma matdosan.
Känns konstigt att det är fredag imorgon och inte onsdag. Kommer vara en konstig vecka!

Kommentarer
Monixx

Håller med dig. Man blir ju helt veckovill när man börjar med jobb och skola mitt i veckan. Skumt.

Datum: 2009-01-08 Tidpunkt: 10:18:44
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/
vansinnet

JAg är också sååååå trött. Jäkl karl till att hålla en vaken om nätterna! Somnade inte förrän 4, och vid 9 var det full fräs på Nikki.



Nu måste jag till stallet. Gäääääsp.

Datum: 2009-01-08 Tidpunkt: 10:23:40
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0