Heavy metal - high octane spinning

Ja idag hade jag ju bokat in ett pass, det skulle vara hårdrock hela passet och ett endurance pass på 70 minuter. Det första instruktören säger när vi sätter oss på cyklarna är - Ja det stod lite fel på hemsidan, passet är inte 70 minuter utan 1,5 timme!
Då dog jag ungefär.
Men här är jag nu, och jag klarade det! Så stolt över mig själv, trodde inte att jag skulle orka det direkt men det gjorde jag!!
Är dock besviken på själva hårdrockstemat, det kunde ju ha varit lite bättre låtar och kändare band som man har koll på.

Nästa gång de kör hårdrockstema är 9 maj och då skulle dom köra 3 timmar!! Det tror jag inte att jag klarar... :P

Var inte så kul att komma ut svettig och varm och skrapa bilrutorna dock. Tappade känseln helt i mina fingrar och fick sitta på dom länge i bilen för att få värme tillbaks. Och ont som f-n gjorde det också.

Men nu sitter jag i soffan och ska äta min "middag".

Kommentarer
Monixx

Jäklar! 1,5 timme!? Du är inte dålig du. haha

Men hårdrock låter ju bra, bara trampar som sjutton då va? ;-)

Datum: 2009-01-18 Tidpunkt: 21:30:15
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/
Bokmalen

Duktiga du!! Men, ta med vantar så slipper du frysa så mycket om händerna. Jag har tvingat Marcus att ha ett par handskar i bilen för han brukar allt som oftast glömma ta med sig... (ett tips från coachen)

Kramen

Datum: 2009-01-18 Tidpunkt: 22:19:49
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0