En söt Dutt och nu träning

Nu ska jag bege mig upp på Iksu för veckans sista träningspass.
Ligger i soffan och är ganska trött, har ju släppt ut pållarna. Gosade lite med min älskade p ä l s k l i n g innan jag släppte ut honom, och tänk, han hade tid med det! Han stod alldeles stilla och kramades tillbaka. Åååh..mitt hjärta smälter han är den finaste jag vet. Lilla Dutt! ♥

Zelda rev mig igen när jag skulle ge henne medicin. Hon är uppenbarligen inte så glad på mig. Knäppis.

Har suttit och betalat räkningar också. Bläk. Jag hatar det. Hatar att få lön och känna sig "rik" för att känna sig "fattig" så fort man betalt räkningar. Suck. Dessutom är det så tråkigt att sitta och knappa på internet-banken.
Och jag tror att jag glömt betala Elsk´s fackavgift förra månaden. Måste kolla upp det. Men gör det sen..

Nu ska jag åka och träna!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0