Det blev inte så kul vid läggdags.

Jaha, det var inte så skoj att gå och lägga sig igår. Kände nått blött mot min fot när jag tog på mig täcket och förstod genast vad det var. Gah, jag blir så less på det här. Sluta kissa i sängen kattskrälle!
Så det blev till att byta sängkläder innan man fick gå och lägga sig.
Ska åka med täcket till mamma och A nu, de skulle tvätta det åt mig! Snällt! Kan inte tvätta det här för torktumlaren kan inte göra det torrt.
Så imorgon får jag ringa vet igen och höra vad han säger. Om hon kan ha fått tillbaka UVIn eller om detta är något annat. Hon har ju ej kissat i sängen sen den 22 december. Hon fick sista medicinen den 1 januari och har varit hos pappa en vecka efter det utan att kissa.
Sängen i gästrummet har varit bäddad sen i onsdags och där har hon inte kissat. Och igår hade vi dörren till vårt sovrum öppen för första dagen och då kissade hon. Skoj. Eller inte.. Blääk.

Jaja man ska väl byta ut pyjamasen mot stallkläder och åka till den söta Dusten! Ska svänga förbi mamma och A först med täcket bara.
Off i go.

Kommentarer
Bokmalen

Kul att du tycker om böckerna!! När det gäller katten så... ja, jag säger inget mer... Kramen

Datum: 2009-01-18 Tidpunkt: 12:17:37
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
sandrahedman

Gud vad jobbigt det måste vara med en katt som inte gör sitt där den ska :/



sv: Jo jag vet. Har man Mozilla som webbläsare så är det fuckat.

Datum: 2009-01-18 Tidpunkt: 21:08:30
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0