Det blev halvt löst iallafall. Ser lite ljusare ut...

Så, nu har det lite halvt löst sig.
Jag fick skjuta upp fakturan så att jag hinner få lön först. TACK SÅ MYCKET!
Och nu hoppas jag verkligen att det kommer att fungera när vi skickar in nästa överlåtelsepapper.
Det lustiga är ju att vi skickat in 2 gånger. Ingenting har hänt? Någon kompensation tycker man ju att man kan få!
Men, jag är jätteglad att jag fick skjuta upp den så jag kan betala utan att det blir inkasso, och hon var jättetrevlig.
Det var killen som skulle skicka överlåtelsepapprena också.
Nu måste jag bara vänta in dom, och sen åka till D och få dom påskrivna av honom.
Sen kanske detta äntligen kan lösa sig.
Men jag gillar inte att ligga ute med pengar. Måste ju göra det ändå.

NU ska jag byta om och åka till stallet. ÄNTLIGEN!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0