Camilla Läckberg - Sjöjungfrun

Fick ju denna bok av svärfar då han hade fått 2. Väldigt snällt, tack tack!


Var också en riktig såndär bok som jag bara sträckläste, jag gillar hennes böcker och har läst ett par stycken nu.

En liten beskrivning, saxat från Cdon.com:
En man har försvunnit spårlöst i Fjällbacka. Trots att Patrik Hedström och hans kollegor på Tanumshede polisstation har gjort allt för att finna honom, vet ingen om han är död eller levande. Efter fyra månader hittas han. Mördad, fastfrusen i isen.

Tycker det var ganska kul att skriva lite om de böcker jag läst, speciellt eftersom jag annars aldrig kommer ihåg vilka jag har läst och vad jag tyckte om dem :P Hade förut ett excel-blad (nördigt va?) där jag förde in författare, titel, "läst datum", och lite vad jag tyckte. Var rätt intressant att se hur många böcker man läste på ett år. Läste mycket mer förut motför vad jag gör nu, men nu är jag inne i ett "läsar-skov" igen och är irriterad att jag bara har gamla, redan lästa böcker i bokhyllan. Suck!!

Kommentarer
Bokmalen

Den där är bra! Hoppas du läst alla andra. För som du kanske vet så följer man ju huvudrollerna kronologiskt... Kramen

Datum: 2009-01-03 Tidpunkt: 21:17:46
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
vansinnet

Åh den vill jag läsa. Har läst de andra böckerna av Camilla Läckberg. Riktigt bra är dom!

Datum: 2009-01-03 Tidpunkt: 22:07:10
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0