Bra jobbarkväll...

Jag är så glad idag för jag fick jobba med A ikväll. Yippie! Höll tummarna stenhårt att det skulle bli hon när jag hörde vilket lag vi skulle låna in från :) Och så blev det.
Vi har kört stenhårt ikväll, vi gav oss tusan på att vi bannemig skulle köra mer än dagskiftet. Och OM vi gjorde.. :) Typ 4000 mer :) Fast då kom vi inte från jobbet förrän typ 23:43 också så.. Men det kändes nice, har gått så dåligt ett tag nu och vi har alltid kört sämst, så för en gångs skull kändes det skönt att få göra en riktigt bra kväll.
Känns härligt också att det äntligen är helg! :)
Jag borde gå och lägga mig nu så jag tar mig upp till träningen imorgon men, jag har som vanligt väldigt svårt för det. Är inte ens trött.
Kan ju bero på min sovmorgon till 11:45 imorse :P Inte bra, inte bra.
Elsk har diskat och städat, det är så fint här hemma. Jag ska bara dammsuga och torka golv imorrn, så är lägenheten som ny igen!
Om nu inte kisse stökar ner först. Hör hur dom rejsar för fullt...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0