Bp-cykel

Var iväg imorse och körde BP-cykel.
Pump-delen gick jättebra, kändes helt okej med tanke på att vi även körde pump igår och i måndags. Skönt det iaf.
Men sen när vi kom till spinningen... gaaah vad segt det gick. Mina ben var typ helt slut, jag trodde aldrig att jag skulle orka. Men sen när vi var på väg mot slutet så var det som att jag fick mer energi helt plötsligt och tog mig igenom det på ett hyffsat sätt iallafall så jag kunde känna mig ganska nöjd.
Hade dock huvudvärk också så det kan ju ha påverkat en del.
Nu blir det vilodag imorgon och förmodligen på söndag också!

Kommentarer
filiduttan

Hej vad hurtig du är!!!! Och vilken fin pålle i headern I love skimlar! Hehe visst är det så det är så många som bara kommenterar med reklam ingen kommentar som ens har med bloggen eller inlägget att göra... man kanske ska testa om man får fler läsare... bara som studie alltså... hehe göra ett och samma kommentar och skicka i de 100 mest populära bloggarna? Jag tror jag skrev i kenzas blogg för ett år sedan då hon skaffade sin hund då skrev jag att han var lik min chihuahua som valp, ja jävlar jag tror jag hade 2000 besökare den dagen hahahaha. Ha en trevlig helg /Filiduttan

Datum: 2009-01-30 Tidpunkt: 20:19:40
Blogg/URL: http://filiduttan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0