Bodypump

Ja jävlar nu är jag slut. Pust vad hårt vi körde idag!
Men det var skitskoj, vi var så himla många man kände. Och dessutom träffade vi flera människor där också som man kände, 2 st jag inte träffat på skitlänge, den ena inte sen gymnasiet!!

Men nu är man slut i kroppen och kommer ha redigt med träningsvärk imorgon. Gör dock inget, är ju ganska skönt ibland.
Men kommer nog inte kunna gå :P

Intressant dock att både jag och S som har trasiga knän får ont av utfallen. Då är dom nog inte så bra, jag har tänkt det flera gånger men tänkt att jag är för svag eller så, men då är det inte det!! Så ska nog vara lite försiktig med dom!

Kommentarer
Cilla

Får ni ont så tar ni det lugnt. Knäna ska ni förhoppningsvis ha x antal år till. Ni får inte bli såna träningsfreak att ni inte lyssnar på kropparna era.

kram

Datum: 2009-01-22 Tidpunkt: 22:25:11
Blogg/URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Bokmalen

Ja, utfallen ska du va försiktig med!! Det är inte bra att göra dom om inte knäna är ok.. Du måste se till att va rädd om dig!

Kramen, Maria

Datum: 2009-01-22 Tidpunkt: 22:25:23
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
kusin

det är ross thomas (som är med i american pie) hehe ;) grymt snygg! åh tack, kia är så duktig! :) ja jag blev så ledsen, och förbannad.. det är ju hästen det drabbar!!! :(

Datum: 2009-01-23 Tidpunkt: 07:22:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0