Bakar bröd

Sitter och väntar på att mitt bröd ska gräddas klart nu. Känner mig lite duktig, haha. Har tänkt jättelänge att jag ska baka bröd men det har inte blivit av. Men nu var det dags, är så bra att ha inför dagveckan.
Synd att det inte räcker så länge dock, blir ca 8 kakor. Men goda är dom. Självklart är dom LCHF också, så Elsk han får hålla till godo med sitt köpta bröd.
Nu ringer klockan så jag ska gå och titta till dom nu.

Fast jag funderar fortfarande på middag, jag är inte hungrig. Orkar inte handla. Men borde ju äta nått. Elsk och P ska äta korv med makaroner. Vet bara inte vad jag ska äta än..blir väl omelett eller nått tillslut..

Kommentarer
sandrahedman

Okej. Jag håller tummarna för er då!

Datum: 2009-01-17 Tidpunkt: 19:16:08
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/
Bokmalen

Blev brödet bra?? Är det ett recept du delar med dig av?? Marcus han bakade tekakor igår... Riktigt goda. Vi blandar i lite dinkel å annat nyttigt istället för bara vetemjöl. Men receptet skulle sitta fint!??

Kramen

Datum: 2009-01-17 Tidpunkt: 19:28:20
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
sandrahedman

sv: Du får säga till när han ska till farbror vetrinären så håller jag tummarna tills handen blir blå ;)



Det kan jag förstå! Det behövs ju bara någon dag i mitt fall så blir skriker ridtarmen, haha.

Datum: 2009-01-17 Tidpunkt: 21:05:46
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0