Trevligt besök

Har varit hos J&K och spanat in deras lägenhet och druckit kaffe. Gott kaffe!
Blev massa surr, både gamla minnen och massa annat.
Det var väldigt trevligt att ses igen, trots att vi faktiskt bott i samma stad sen vi flyttade från Husum, så har vi bara träffat J när vi sprungit på honom på Iksu eller Ica typ!
Ganska konstigt egentligen!
Dom hade en mysig vovve också!

Men nu är jag trött och ska hoppa i säng, ska släppa ut pålls imorrn. Måste köra Polo och förardörren har frusit igen så jag får krypa in från passagerarsidan. Inte så lätt när man är vig som ett kylskåp och bilen väldigt trång.
Men motorvärmar stolpen till Audin har fått tuppjuck och fungerar ej, kändes lite väl kallt att sätta sig i en kall bil på morgonen faktiskt. Och vi orkade inte flytta om bilarna ikväll!

Imorrn ska vi umgås med S&R, det ska bli megatrevligt! Måste städa undan lite här först bara, att man kan stöka ner så mycket är ju egentligen konstigt när man bara är 2! (ja och 2 katter då, dom stökar ner så bra så.)

Zelda hade förresten varit på min sybänk och rivit ner asken med nålar så det var nålar över hela golvet. Hon var icket populär. Vore ju bra om hon kunde städa upp efter sig också ;)

Men nu ska jag ta min bok, läsa lite och sen sova. Längtar till träningen imorrn!

Kommentarer
sandrahedman

sv: Jajjemen, Ariel var jag ;-)

Datum: 2009-02-07 Tidpunkt: 02:08:34
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0