Tråkigt, trist, hemskt, tyst, tomt - med en snarkande katt

Det är tråkigt att vara sjuk.
Speciellt när man ser att solen lyser.
Jag har en snarkande katt som sällskap.
Och en annan sovande katt.
Har börjat räkna ner timmarna tills Elsk kommer hem, tyvärr är det ju typ 3 kvar.
Hur kul är det att ligga hemma ensam i en tyst lägenhet egentligen?
Och inget kan man ju göra heller, för nej just det, man är ju sjuk.
SÅ himla trist!

Jag har ont i skallen också. Också är jag sugen på nått men jag vet inte vad? GAH.
Jag vill ha en chokladbrownie från 7-11 NU. Ja, det vill jag. GE mig!

Kommentarer
··•♦ Monixx ♦•··

Jag får SMS:a över en chokladbrownie till dig! hihi

Fy vad det är tråkigt att vara hemma själv och vara sjuk. DET är ingen hit, alltså.

Hoppas att du kryar på dig snabbt!

Kram

Datum: 2009-02-17 Tidpunkt: 14:51:45
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/
vaninnet

Åh din stackare. Fast jag känner mig lite avis. Tänk om jag fick vara ensam hemma någon gång. Då skulle jag ta ett låååångt varmt bad, läsa, sova.. Ja göra som jag ville. Nu är ju alltid Nikki hemma så då får man inte mycket lugn och ro även om elsk är hemma samtidigt.

Datum: 2009-02-17 Tidpunkt: 14:52:51
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Bokmalen

Å, stackare! Inge kul när man inte kan he sig ut... När det gäller honungen så skulle jag rekomendera att ni köper typ "västerbottenshonung". Inte rinnande eller billigaste typen. Västerbottenshonung ska ju va lokalproducerat å inga tillsatser. Se till att "bulla upp" med gosaker till imorgon!

Kramen, Maria

Datum: 2009-02-17 Tidpunkt: 17:04:36
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0