Svårt att somna..

Jag kan inte sova.
Men måste tvinga mig själv att sova nu känner jag.
Halsen har börjat göra ont och rösten har försvunnit nästan.

Katterna är jobbiga.
Hoppas att jag kan somna ganska snabbt trots allt.
Ska tvinga mig själv...
Sen väntar ännu en tråkig dag!
Men jag slipper åka och ta in hästarna imorgon, jag fick byta med min stallägare så jag får ta dom på torsdag istället. Får hoppas jag är såpass pigg då att jag orkar åka ut och göra det. Annars får jag väl be Elsk assistera mig med det.
Han är duktig! ♥ Min fina, som ligger och snarkar bredvid mig i soffan!

Nej, nu ska jag hosta lite, ta en halstablett och sen hoppas på att få sova..

Kommentarer
Caroline!

krya på dig raring och hoppas din onsdag blir bra ändå,, drick massa te med honung mums för halsen!!



fin blogg btw!!

Datum: 2009-02-18 Tidpunkt: 12:34:06
Blogg/URL: http://missfashionfreak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0