Spinning 40 min

Jajjamen, jag smet iväg lite tidigare och for på 15.15 passet.
Det var för mig en ny instruktör, och jag tyckte att han var lite flummig.
Musiken var sådär, och passet hade ett lite annat upplägg än vad jag är van vid.
Men det gick faktiskt kanonbra ändå och jag är glad att jag tog mig iväg, eftersom jag vet att jag troligast inte kommer att träna på onsdag för då har vi årsmöte med facket. Det drar säkert ut på tiden så jag måste åka till pållarna på en gång sen.

Också är det ju alltid skönt att starta veckan med träning!

Kommentarer
Bokmalen

Vi är inte heller så förtjusta i killen som kör på måndagar. Men tiden är ju så bra så det får gå... Men jag föredrar många andra som instruktörer!

Kramen, Maria

Datum: 2009-02-16 Tidpunkt: 19:24:16
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0