Sömnig

Jag som var så duktig igår och la mig riktigt tidigt för att vara mig! Släckte lampan vid 22 snåret nån gång och sov låååångt innan Elsk kom och la sig för jag märkte inte ens att han kom.
Ändå var jag så trött när klockan ringde att Elsk fick putta i mig? Jag tog mig nästan inte upp ur sängen.
Men är lite piggare nu efter en kopp kaffe iallafall.
Måste gå och borsta tänderna och snabba mig till jobb, jag är lite seg idag som sagt.
Men ibland är det så, vissa dagar är man segare än andra.
Min hals har börjat jävlas, huvva. Jag har som inte tid att bli sjuk, jag vill träna och jobbba. Eller det sistnämda kan ju disskuteras men hellre jobba än vara sjuk iallafall.

Elsk försökte fixa till avloppet under badkaret igår men det går inte med rensband, så vi har hällt i klorin, det luktar badhus på toan nu. Men om det inte fungerade vilket vi inte tror så måste vi ju ringa hyresvärden. Suck. Lär väl ta tvåhundra år!!

Nu MÅSTE jag gå och borsta tänderna och sen är det marsch pannkaka mot jobbet!!

Ha en underbar dag!!

Kommentarer
vansinnet

Hoppas du slipper bli sjuk. Jag håller på att återhämta mig nu och det känns som om jag blivit överkörd av en långtradare eller ngt.



Ha en bra dag på jobbet.

Datum: 2009-02-03 Tidpunkt: 08:30:38
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Pernilla

Ja usch va tidigt dina mornar börjar, men en bra sak e ju att även om man bara får sova till kl 8 så har man ju fått sovmorgon. Fast de e ju klart man får ju mera gjort när man kliver upp tidigt.



Förresten din kommentar den försvann när jag skulle publicera den, poff bara tillbaka ut i cyber nånstans, men jag fick ju iaf läsa den. Tack

Ha en skön dag. /Pernilla

Datum: 2009-02-03 Tidpunkt: 11:51:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0