Som en överkörd gnu

Jahaja, ännu en dag i soffan.
Kände mig mer död än levande imorse när jag blev väckt av telefonen, jag kunde i princip inte prata. Pinsamt.
Men efter lite nässpray och glass så fungerar rösten nu någorlunda iallafall. Eller, bättre kanske man ska säga, för jag låter ju långt ifrån som vanligt.

Idag måste jag orka ta in hästarna och mocka åt Dusty, hur nu det ska gå. Men på något vis så får det lov att gå!

Annars så ska jag ligga i soffan.
Men inatt tror jag att jag ska sova i min egen säng.
Börjar få lite ont i ryggen av soffan. Men det är så behändligt för allt finns ju här i soffan. Eller bredvid.
Haha, sjukstuga nummer 1 här alltså.

Kisse är omtänksam och kommer och går på mig lite nu och då. Tack för det söta katt.

Jag tror att jag ska tappa upp ett bad och lägga mig där och läsa nya ridsport.
Ett varmt bad borde ju rensa ut lite skit ur näsa och hals kanske? :P

So long!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0