Nu är vi hemma

Ja som sagt, nu är vi hemma.
Med en väldigt jättefull Älskling har vi nu kommit hem. Han som skulle hålla sig vaken hela vägen hem, somnade innan vi kommit ut ur Husum. Han som även skulle på Max och äta max-mål. Det gick visst inte sådär jättebra, för jag åkte med honom till Shell men där satt vi bara i bilen. Sen mådde han dåligt så vi åkte hem.
Tog ett tag att få honom att kliva ur bilen, och sen ville han inte gå in. Men nu har han iallafall borstat tänderna och tagit sig in i sovrummet.
Jag hoppas att han inte spytt PÅ bilen iallafall. Det är nog någon som får städa efter sig imorgon.

Vi hamnade iallafall tillslut hos D uppe på Solbacken. Jag har inte varit på Solbacken sen farmors lägenhet städades ur. Det läskigaste är ju att D´s lägenhet är exakt likadan. Fy. Var som en konstig känsla. Tur att det inte var den lägenheten som farmor bodde i iallafall. Tror dock en annan kompis bor där.
Det har ju tydligen brunnit i en lägenhet där på Solbacken också. Den gick vi förbi. Alldeles svart var det. Urscha. Vad hemskt mkt lägenhetsbränder det är nu!

Ska nog hoppa i säng jag med strax, men ska låta Elsk somna först så kanske han snarkar lite mindre.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0