Namninsamlingslista - nya regler sjukförsäkring

Detta mail damp ner i min mailbox. Skriv på ni också!

Hej!
Sjuksköterskan Margareta Tiger i Härnösand har startat en protestlisteinsamling mot de nya reglerna i sjukförsäkringen. Om Du också tycker att de är felaktiga och hetsande för den sjuke gå då in och skriv på www.sjukskrivning.just.nu
Tänk på att ingen av oss är försäkrad mot sjukdomar och skador. Ingen av oss vet vad morgondagen för med sig till oss själva, vår släkt och våra vänner.
Även om Du inte personligen känner någon drabbad, så tänk till.

Kommentarer
Sofie

Ja, jag har läst böckerna. Dom bästa jag läst tror jag!! Den har premiär nästa torsdag tror jag det var.. 27/2 iaf. Har kollat på trailern och den verkar kung =)

Datum: 2009-02-18 Tidpunkt: 21:57:51
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0