Mmmm....MAT!

haha, inget Marabou här inte ;)
Men sitter och äter middag nu, ska åka och träna nästan direkt när Älskling kommit hem, han hinner typ bara slänga i sig maten.
Min ena lins har jävlats hela dagen, så jag tog ut den och vända på den för jag tänkte att den kanske var åt fel håll. Men den är typ lika konstig fast nu gör det inte ont iaf. Ser typ som suddigt lite, alltså som om det vore skit på den, försvinner om jag blinkar massor? Knepigt.

Händer massor nu känns det som, fast kanske inte. Haha, ja vi får väl se.. ;)

Min underbara Paps har fixat så mina skridskor ska bli slipade!! :)
Om min bästa mamma ska ta hand om Dust om vi ska åka till Öredalen!! :) Yippie!!

Hrrrmm, ja det var väl allt för nu. :P

OAO

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0