Lite rastlös

Som vanligt när jag inte åker och tränar blir jag rastlös. Men ska åka och handla snart så det blir ingen träning.
*sneglar på motionscykeln* Jaa, kanske.. ;-)
Ärsch, vi får se. Antar att det är bra att ta det lite lugnare denna vecka också eftersom jag tror att jag håller på att bli förkyld. Men jag försöker minsann mota bort den "jäveln". :-P
Måste skriva handlingslista också. Suck. Vad tråkigt det är. Kan inte kylskåpet bara fyllas på av sig själv? Helst ska maten vara lagad av sig själv också ;-)

Jag längtar iaf tills nästa helg. Nått roligt att se fram emot!!

Kommentarer
Victoria

haha, visst hade det varit lättare om allt gjorde sig själv? ;)

Datum: 2009-02-04 Tidpunkt: 19:37:05
Blogg/URL: http://lillavicki.blogg.se/
Bokmalen

Te med honung!!! Det motar "den jäveln" i dörr´n. Ha inte teet för varmt bara. Är det för varmt så "dör" dom bra grejerna i honungen.. Max 60 grader, allt enligt Marcus far som kan allt om honung...

Ser fram emot att ni kommer imorgon!

Kramen, Maria

Datum: 2009-02-04 Tidpunkt: 20:24:13
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0