Fredag den 13e

Jajjamen, idag är det fredagen den 13e, och det brukar ju vara en bra dag för mig, eftersom nr 13 är mitt turnummer och jag gillar fredagar ;)
Idag har ju också den nya fredag den 13e filmen premiär! Den vill jag se!

Sov alldeles för länge idag, måste ha varit helt död. Vaknade vid 12.30! :O Minns inte när jag sov så länge sist!

Har varit ute hos Älsklings Pälsklings Dutt och gett han en morot och gjort stallet. Imorrn ska min snälla Mamma ta hand om honom så vi kan vara borta hela helgen.

Har packat nu, men inte Elsk´s snowboard grejjor för jag kommer inte in i förrådet eftersom jag lämnat nyckeln åt mamma. Så dom får vi ta när han kommer hem.
Annars var det väl inte så mycket grejjor vi behövde, bara varma kläder! Resten finns ju där så.

Ska nog strax hoppa i duschen, sen ska jag hämta A&P när dom ringer.

Have a nice helg!! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0