Fettisdagen

Tisdag idag och helt underbart väder ute. Men vad ger det när man sitter här trött, snorig och megaförkyld?!
Suck.
Snart dags att åka mot jobb också och jag VILL INTE.
Jag vill vara hemma och mysa med Elsk.
Men men, bara 3 dagar kvar..
Imorrn ska jag få umgås med min fina mamma, kanske det blir en latte & en semla?
För idag är det fettisdagen och jag skulle ju äta en semla idag.
Men hur skoj är det att äta en semla ensam? Nej just det.
Så det hoppar vi över!
Haha.

Jaja, dags att göra nått annat kanske. Skulle vilja gå och lägga mig och sova tills helgen ungefär.
Imorrn ska jag släppa ut hästarna också. Hur ska det gå när jag är såhär trött idag?

Kommentarer
Temmelmamman...

Oj-oj Beffa, du vet ju hur det är med mig och temlor;-P jag som sa till Älsk att på inga villkor skaffa hem temlor... Jag käkar ju upp ALLA!

Så vi käkar en semla imorrn, taget! Fast jag orkar nog ingen Latte på det också?!

Datum: 2009-02-24 Tidpunkt: 14:18:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0