En ganska bra onsdag!

Idag är en ganska bra dag.
Började med att åka och släppa ut pållarna i -18! Men innan jag for så sken solen och min Dutt var så himla vacker. Önskade att jag hade haft en kamera med mig så jag kunde ha tagit lite kort när han stod och solade sig!
Min fina! ♥
Är nu hemma och om ungefär en timme ska jag bege mig upp till Iksu. Ska köra spinning idag tänkte jag!
Sen blir det hem, äta lunch och sen fara och jobba.
Slutar 21 idag, så det är en väldigt bra dag. Man slipper de sista sega dryga timmarna! Blir ju perfekt!
Och imorgon "jobbar" vi dag, 8-16. Först ska vi vara på Rex och sedan Aros fortet. Blir nog roligt!
Det bästa är att jag kan träna med Elsk på kvällen, Stefans bodypump pass! Känns roligt!
Sen är det helg, och på fredag åker vi till Öredalen! Jippie!
Hoppas på så här fint väder i helgen också!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0