Det sprack

Min träningsplan sprack då jag insåg att jag i morse i tröttheten ryckte tag i väskan och bara for. I den låg min vattenflaska och mina spinningskor, men inga träningskläder. Hade ju kanske gått bra om jag hade haft mjukisbyxor på mig men för en gångs skull så hade jag jeans på en måndag.

Jag är sjukt trött och tror att jag nästan ser i kors, jag borde laga något att äta till middag så jag har matdosa imorgon, men jag är inte hungrig. Bra va? Tänk om man kunde leva utan mat, typ ta ett piller eller så. Det skulle vara himla behändligt. Hatar att ställa mig och laga mat, det är så trist. Så då skjuter jag upp det tills jag är megadunderhungrig i stället och då brukar det inte gå så himla bra.
Just nu är jag mest sugen på en smoothie, undrar om man kanske ska äta en sån till middag? Kanske man kan ta med sig en sån till lunch imorrn också? Är inne i en riktig smoothie period nu känner jag.

Och kaffe, jag måste ha kaffe.

Min söta snälla älskade pälskling hade varit så lugn och fin inatt så det blev inte ens en full kärra att mocka ut. Lovley. Kan han inte fortsätta såhär, då blir jag glad. Är ju så sjukt drygt att springa flera vändor, och går så mkt spån också!
Min lurvboll!

Kommentarer
Mamman...

Klart du kan, du har ju faktiskt "lyxen" att kunna käka det du är sugen på, så en riktigt smarrig smootie funkar fin-fint!

Har handlat för att göra den där banan-aprikos smootien jag, och så är jag sjukt sugen på en "banana-latte", M nämnde det en dag i förra veckan och jag har lääängtat på dem sen dess...

Ha en bra kväll Dotera min ;-)

Datum: 2009-02-02 Tidpunkt: 18:13:31
Bokmalen

Äh, kroppen behöver nog vila om du är SÅ trött!??? Träna kan du göra imorgon!!

Jag skickar med boken med Marcus imorgon. Så fråga honom efter den!!!

Marcus har lagat mat åt oss nu, kycklig + blomkål m curry å spiskummin-sås och ris till. Det är supergott!! Enkelt att göra som ett extra plus i kanten!! ;)

Kramen, Maria

Datum: 2009-02-02 Tidpunkt: 19:12:17
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Mamma...

Jo:

Det är en kopp kallt kaffe, en dl mjölk (eller gräddmjölk) och en banan, lite kanel, (jag tar även lite kardemumma ibland) och kör allt i mixer.



mums...

Datum: 2009-02-02 Tidpunkt: 22:03:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0