Core + Gympa

Idag blev det ett 30 minuters Core pass (det är sååå skönt) och sen 60 minuter Gympa 2.
Kan inte påstå att jag blev sugen på att gå fler gånger på gympan direkt, men det var jobbigt iallafall så det var ju bra.
Det var bara inte min grej, att springa runt i en gympasal får jag ont i knäna av, att hoppa massa upp och ner på stället får jag också ont av, också tycker jag inte att det är kul med såna där rörelser man ska göra.
Tyckte inte att instruktören var så himla rolig heller!
Men jag har ju iallafall tränat, och Core passet kändes ordentligt i både mage och rygg så jag kommer säkert att få träningsvärk ändå.
Dessutom upptäckte jag att jag har träningsvärk i triceps sen i torsdags, kunde inte göra armhävningar, armarna bara skakade, haha!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0