Bodypump

Yey, idag blev det ett Pump-pass! Och vet ni vad? Jag har ökat vikterna på ben-låten med 2 kg utan att få ont i knäna på hela låten!! Jippie! Så himla nice. Snart kanske jag kan ha "normala" vikter sas. Jag har ju mkt mkt mindre än rekommenderat tom för att jag alltid fått så ont i knäna, men nu går det bara bättre och bättre. And i like it!!!
Annars gick det rätt bra, tiden gick megasnabbt tyckte jag?! Lite knepigt från början bara, kom hem så sent så fick slänga i mig maten och det kändes i början av passet.
Men annars var det ett bra pass :)
Nu förlorar jag en träningskompis till veckan men jag hoppas att S vill köra nått pass med mig :) Får väl följa med henne till gymmet än fast jag inte gillar gym, går hellre på pass!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0