Alfapet

Igår blev en mysig kväll tillsammans med S&R. Vi åt middag som R lagade, mkt mums, sen såg vi melodifestivalen och spelade Alfapet. Roligt!!
Sen när dom for hem tog jag min bok för att läsa lite innan jag skulle sova men jag fick ganska snart ge upp för att jag var så himla trött.
Och det märktes imorse också, Elsk ville kramas massa och jag tog mig nästan inte upp ur sängen så jag blev lite sen till stallet. Men hästarna verkade inte alltför upprörda över det, och det var ju bara ca 10 minuter så.
Nu är jag hemma igen men är fortfarande megatrött, funderar på att ta en liten nap innan vi ska åka till paps men helst skulle jag vilja fara redan nu. Tror dock inte att jag kan sova i bilen så!
Får se hur jag gör, måste ju väcka Elsk också så.

Kallt är det också, men inte lika kallt som igår. Dock så blåser det så det känns stundtals som att det är kallare, håller på att tina upp mina fötter och tummar nu!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0