Ryggont

Jag vet inte vad jag har gjort, men helt plötsligt small det bara till och började göra svinont i ryggen när jag höll på och plockade i mitt skåp i stallet.
Det gör så ont att det gör ont när jag går.

Det sitter som i svanken typ. Jag förstår inte vad det är, men jag ska ta en värktablett nu iallafall och hoppas att det blir bättre så jag kan jobba. Har ju nån timme på mig att känna efter iallafall.

Har varit och hjälpt min mamma idag också, så det blev en tidig morgon. Men det gör inget, är ju så ljust och fint ute så det är ganska skönt ändå. Kommer väl vara väldigt trött ikväll i stället men, det är smällar man får ta.

Kommentarer
Bokmalen

Skulle nog tro att du åkt på "Ryggskott"!?!! Ta antiinflammatoriska tabletter å så ska man röra sig så mycket som möjligt. Jag fick lära mig av läkarna när jag hade ont att man ska ta 400mg ibuprofen och 1g alvedon, 3ggr/dag samtidigt. Alvedon hjälper iprenet att funka bättre. Sköt om ryggen nu så att det blir bra nån gång men det kan ta nån vecka innan det blir bra. Tänk på hur du lyfter å böj dig inte framåt!!!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-12-01 Tidpunkt: 13:08:59
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Bokmalen

Oj, det blev visst många kommentarer från mig. Det sa "error" så jag provade massor av gånger... ;) Du kan ju ta bort dom om du vill.

Kramen

Datum: 2009-12-01 Tidpunkt: 13:27:31
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Beffa

Haha, jag ska göra det. Tänkte också värst va folk skrev till mig helt plöstligt men sen förstod jag att det blitt nått fel!!

Datum: 2009-12-01 Tidpunkt: 13:37:40
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/
Jocke

Men huvvah dah! hoppas det går över! jobbigt med ryggskott om det nu är det

Datum: 2009-12-01 Tidpunkt: 18:17:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0