Ravvis

Idag har jag tömkört Ravvis, men det blev bara en kort stund, underlaget var så dåligt. Jag höll till på ridbanan eftersom det hade hunnit bli mörkt, tänkte att den kanske skulle vara lite bättre nu, men det var den inte.
Så det blev skritt och lite trav, men gav ganska snabbt upp traven när han så tydligt markerade att underlaget inte var okej.
Han fick ju iallafall komma ut och röra lite på sig. Det blåste ganska ordentligt och på väg tillbaka till stallet tror jag att han växte flera meter, haha ;)

Men nu ska jag dricka kaffe och sen blir det en lugn kväll framför tvn, imorgon är det först stallet och sen jobb.

Kommentarer
sara

fin blogg :)

Datum: 2009-12-20 Tidpunkt: 17:32:56
Blogg/URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0