Premiärturen

Idag har jag och J varit ute med Ravve på promenad genom "byn" i 30 min. Han skötte sig ganska bra, var inte ett dugg rädd för bilar, det lyckades komma typ 4 st men han reagerade inte ett dugg över dom. Skönt att veta! Däremot var postlådor farliga, vägarbetsskyltar och lite gropar. Men sånt är man ju van vid!

När vi kom tillbaka till stallet så gick vi till ridbanan och jag satt upp. Först med J som ledare, och sen med J som gick bredvid, och tillsist med J som stod mitt i ridbanan. Tack för hjälpen!

Så nu är premiärturen avklarad och helvete vad långt det är till marken ;) Upptäckte det när jag skulle sitta av, haha.

Imorgon ska mamma följa med oss ut i skogen, så får vi prova det med sällskap också första gången. :)

Kommentarer
Jocke

ingen fara! klart jag hjälper dig ju...

Datum: 2009-12-14 Tidpunkt: 19:07:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0