Mysig kväll igår!

Har varit nästan lika trött idag som igår men det har ju sina skäl! Jag och C hade nämligen bestämt att vi skulle se SATC-filmen och det drog ut lite på tiden innan hon kunde komma så det blev ganska så sent i säng för mig. Men vi träffas ju inte så ofta så då är det garanterat värt att vara lite trött!

Hade en mysig kväll, tack för den! :)

Annar så har jag inte gjort speciellt mycket idag. Varit till stallet och sen lagat middag. Ska se om jag lyckas baka en "LCHF chokladtårta" nu som jag kan ta med till jobbet imorgon och bjuda på, och sen tänkte jag faktiskt hoppa i duschen och lägga mig framför soffan tills jag somnar. Tycker att jag är värd det idag! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0