Middag..

Nu sitter jag och äter middag. Blev lax med kall romsås. Mumsigt fullibibban!! :)
Var väldigt väldigt hungrig ska jag säga, men jag var duktig och for och handlade de jag behövde och började sen med middagen direkt när jag kom hem. Diskade undan under tiden så nu kan jag bara slappa ikväll, så otroligt skönt! Me like!

C kommer om ett tag och vi ska se på SATC och äta fruktsallad! Hoppas jag håller mig vaken, för det blev ju väldigt lite sovit inatt. Tror jag ska sätta på en kaffekopp faktiskt. Sen har jag ju tvättid också, men jag kom ju hem kl 19 och kände att maten var viktigare. Får se om jag går och slänger i en maskin iallafall.
Får tvätta det som katten pissade på hos mamma, och tur är väl det!! Så det är redan i maskinen.

Nej, nu ska jag ta och äta upp min middag :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0